На цій сторінці Ви маєте змогу ознайомитись із матеріалами, які допоможуть підготуватися до атестації |
- Лист МОНМС № 1/9-779 від 25.10.12 "Щодо атестації педагогічних працівників"
- Лист МОНМС №2/1-13-430 від 22 лютого 2012 року "Щодо надання роз'яснення з питань атестації"
- Наказ МОНмолодьспорт №1/9-617 від 10.09.2013 "Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників"
- Наказ МОНмолодьспорт №1135 від 08.08.2013 "Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників" (набуває чинності з 30.09.2013)
- ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту №1473 від 20.12.2011 та наказом МОН № 1135 від 08.08.2013)
Циклограма курсової перепідготовки та атестації педагогічних працівників
- Методичний моніторинг
- План індивідуальної підготовки вчителя до атестації
- Карта самоаналізу
- Рекомендації по створенню портфоліо вчителя (із Положення про проведення Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року-2014")
- Портфоліо вчителя
- Зразок самопрезентації вчителя із досвіду роботи
Вимоги до оформлення матеріалів з досвіду роботи
1. Матеріали оформлюються окремою текою.
2. Титульний лист:
- угорі вказується повна назва закладу, установи, де працює педагог;
- посередині аркуша - назва;
- праворуч під назвою вказується прізвище, ім’я та по батькові автора, посада;
- внизу сторінки - місто й рік підготовки роботи.
3. На другому аркуші подається:
- зміст із зазначенням сторінок;
- план роботи (у разі потреби).
4. Відомості про педагога ‑ ПІБ; дата народження; освіта; спеціальність за дипломом; місце роботи; посада; стаж безпосередньої педагогічної роботи; стаж роботи на даній посаді; державні нагороди, звання; дата, форми та результати підвищення кваліфікації; дата, результати попередньої атестації; на що претендує, відповідальний член атестаційної комісії ЗНЗ (району, міста).
5. Анотація. *
6. Відгук на педагогічну діяльність працівника керівника ЗНЗ.
7. Відгук на професійну діяльність працівника керівника районної (міської) циклової предметної комісії чи керівника методичного об’єднання.
8. Опис досвіду роботи (або самоаналіз):
- наукове обґрунтування обраної теми (актуальність проблеми; її нові аспекти відповідно до сучасних умов; її місце, роль і значення в діяльності школи, автора);
- розкриття динаміки та стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду (що було та що змінилось у роботі протягом періоду апробації; чим конкретно визначаються досягнення; як усі заходи, зміни в діяльності учителя позначились на кількісних і якісних результатах; які труднощі довелося подолати і яким шляхом);
- оцінка напрямів удосконалення роботи, план подальшої розробки цієї теми (в кінці опису досвіду обов’язково вказується список використаної літератури чи інших інформаційних джерел, у т. ч. Інтернету).
9. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову діяльність педагогічного працівника** з наданням матеріалів, які підтверджують надану інформацію).
*Анотація досвіду роботи - коротка характеристика опису досвіду, у якій:
- наводяться найважливіші питання роботи;
- стисло викладається зміст досвіду;
- дається його оцінка.