Вимоги
до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені
відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 426 «Про
затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» і набувають
чинності поетапно:
- у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2012/13 навчального року;
- у 2 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;
- у 3 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;
- у 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року.
Змістом
вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень
учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
- у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової;
При
оцінюванні знань, вмінь, навичок і ставлень учнів 2 класу за рішенням
педагогічної ради замість балів використовуються усні та письмові словесні
(вербальні) оцінки.
- у 2-4 класах з предметів інваріантної складової: «Сходинки до інформатики»,
«Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво»,
«Основи здоров’я», «Фізична культура»;
- у 1-4 класах з усіх предметів варіативної складової.
Оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-бальною шкалою:
- у
ІІ семестрі 2 класу та в 3-4 класах з предметів інваріантної складової освітніх
галузей: «Мови і літератури (мовний і
літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство»,
«Суспільствознавство» та предмета «Трудове навчання».
Перехід на критерії оцінювання за новим Державним стандартом поступовий:
- 5 класи - з 2013-2014 навчального року
- 6 класи - з 2014-2015 навчального року
- 7 класи - з 2015-2016 навчального року
- 8 класи - з 2016-2017 навчального року
- 9 класи - з 2017-2018 навчального року
Освітні галузі: