Головна | Реєстрація | Вхід | RSS



























Четвер, 20.06.2019, 10:49

Солонянська
середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів
Солонянської районної ради Дніпропетровської області

сайт заступника
директора школи з НВР
Бондар
Вікторії Олександрівни


























































 

Моя Україна -
Єдина Країна
Меню сайту
Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 1065
» Із них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 1
Провірених: 0
Користувачів: 1060

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Форма входа
Ресурсний центр
Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Психологічна служба
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Відзначаємо подію
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Головна » 2013 » Вересень » 14 » Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за новим Державним стандартом
    22:02
    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за новим Державним стандартом
    З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Міністерством освіти і науки України затверджено орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану (наказ МОНУ №1222 від 21 серпня 2013 року "Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти").
    Даний документ повинен бути доведений до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
    Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05. 2011 року № 566/19304.

    Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи набувають чинності поетапно:

    ­ у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;

    ­ у 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;

    ­ у 7 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року;

    ­ у 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2016/17 навчального року;

    ­ у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2017/18 навчального року.

    Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12­бальною шкалою.

    Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.

    Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

    І ­ початковий рівень, коли у результаті вивчення навчального матеріалу учень:

         називає об’єкт вивчення (правило, вираз, формули, геометричну фігуру, символ тощо), але тільки в тому випадку, коли цей об’єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонована йому безпосередньо;

         за допомогою вчителя виконує елементарні завдання.

    ІІ ­ середній рівень, коли учень повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним у процесі навчання, здатний розв’язувати завдання за зразком.

    ІІІ ­ достатній рівень, коли учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати певні операції, загальна методика і послідовність (алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.

    IV ­ високий рівень, коли учень здатний самостійно орієнтуватися в нових для нього ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому раніше розв’язання, тобто його діяльність має дослідницький характер.

    Кожен наступний рівень вимог включає вимоги до попереднього, а також додає нові.

    Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної ( індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та інші).

    Навчальний заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевим органом управління освітою. При цьому оцінки за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих критеріїв.

    З метою підвищення мотивації учнів до навчання, формування ключових компетентностей, підвищення об'єктивності оцінювання впродовж всього періоду навчання, градації значущості балів за виконання різних видів робіт можна застосовувати рейтингову систему оцінювання.

    Пропонуємо Вам для практичного використання вимоги до оцінювання учнів з наступних предметів:

    Переглядів: 11023 | Додав: Viktoriya | Теги: критерії, новий Держстандарт, оцінювання, Наказ МОНу №572 від 10.06.2011 року | Рейтинг: 5.0/3
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час
    Пошук
    Наші будні
    А чи знаєте Ви, що?... (спортивна тематика)

    Самый сложный трюк в истории скейтбординга — это прыжок на 900 градусов. Впервые он был выполнен в 1999 году.

    Календар
    «  Вересень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30
    Архів записів
    Друзі сайту
    Освітній портал Дніпропетровщини













    Copyright MyCorp © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz