05 грудня 2014 року у Солонянській СЗШ №1 відповідно до плану роботи РНМК відбувся районний семінар вчителів англійської мови у формі круглого столу на тему «Використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах на ІІІ етапі впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти».
Методисти РНМК Гринчук С.О. та Грабко Т.А. запросили вчителів до цієї школи не випадково, а з метою пропаганди позитивного досвіду роботи Солонянської СЗШ № 1 з використання технологій продуктивного навчання на уроках англійської мови в початкових класах з метою ефективного впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Семінар розпочався привітанням учнів англійською мовою учасників семінару. Прозвучали пісні у виконанні учнів 3-Акласу, 1-А класу, учнів 5-В класу Соловей Рози та Вечірко Анни, учнів 11-А класу Полянської Ольги та Головій Анни у танцювальному супроводі Градовенко Юлії, Біжко Юлії (10-Б) та Щербини Анни (10-А). До присутніх звернулася директор школи Шерстюк Н.О. із побажаннями активної співпраці учасників зібрання. Потім Дубовик Ю.П., керівник ШМО учителів англійської мови, російської мови та світової літератури, виступила із доповіддю «Інноваційні підходи учителів іноземної мови до формування креативного освітнього середовища» та презентувала колегам методичний вернісаж-виставку напрацювань наших учителів та творчих робіт учнів. Наступним у плані семінару був "Теоретично-методичний блок з презентацією інноваційних технологій освітньої діяльності на уроках іноземної мови та формування креативного активного середовища". Теми та зміст виступів методистів Грабко Тетяни Анатоліївни та Гринчук Світлани Олександрівни сприяли підвищенню науково-теоретичної, методичної підготовки учителів іноземної мови закладів освіти Солонянського району з питань використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах. Під час практично-методичного блоку семінару відбулося представлення інтерактивних методичних, освітньо-виховних технологій вчителів Солонянської СШ №1. Вчитель Дубовик Ю.П. продемонструвала учасникам семінару фрагмент уроку у 2-Б класі на тему «Школа. Шкільне приладдя". Проведений урок побудовано згідно основних принципів навчання іноземної мови за Новим Держстандартом освіти (зокрема на початковому етапі): комунікативна спрямованість, використання ігор, музично-пісенного матеріалу, відеоматеріалів, парної, групової форм роботи, що сприяє розвитку мотивації учнів до навчання, інтересу до вивчення англійської мови. Матеріал пов’язаний із реальними життєвими ситуаціями школярів. Введення соціокультурного компоненту відбувалося через дитячі пісні, вірші, ігри. Доброзичлива атмосфера, ситуація успіху для кожної дитини, динамічність видів роботи та емоційність ведення уроку сприяли кращому засвоєнню матеріалу та хорошому настрою учнів та присутніх гостей. У 3-А класі Ремез І.В. провела фрагмент уроку на тему «Моя родина». На уроці переважали інтерактивні ігрові методи роботи, діти працювали в групах,що також сприяло створенню високої мотивації до навчання. Уроки було проведено цікаво та емоційно. Учні із задоволенням навчались описувати свою родину, розповідати про школу, співали пісні, писали, складали діалоги, монологи, грали в ігри. Доречно було використано під час уроків інформаційні технології та наочність, що сприяло міцнішому засвоєнню матеріалу. Школярі проявляли цікавість, активність, допитливість, енергійність та відверту емоційність. Уроки пройшли невимушено, з настроєм і тільки з позитивними емоціями. Після кожного уроку відбувалося обговорення. Вчителі, що проводили уроки робили самоаналіз, а їх колеги, що обзервували уроки - аналізували переглянуті уроки за різними видами аналізів. Продовженням практично-методичного блоку став майстер-клас Болдиревої Л.М. на тему "Використання інтерактивних ігрових засобів для розвитку комунікативної компетенції молодших школярів на прикладі теми "Їжа. Займенники some та any". Незабутнє враження на учасників районного семінару справив танцювальний флешмоб, у якому взяли участь майже всі учні школи. Семінар завершився рефлексією через вправу "Ялинки", яка показала, що всі учасники отримали масу корисних знань, інформації і готові до застосування їх на практиці. Усі учасники семінару отримали буклети, які підготували методисти РНМК, з цікавою інформацією та рекомендаціями щодо використання у своїй практичній діяльності досвіду роботи учителів англійської мови Солонянської СЗШ №1 з питань використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах на ІІІ етапі впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. |