Головна | Реєстрація | Вхід | RSS



























Неділя, 16.06.2019, 02:06

Солонянська
середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів
Солонянської районної ради Дніпропетровської області

сайт заступника
директора школи з НВР
Бондар
Вікторії Олександрівни


























































 

Моя Україна -
Єдина Країна
Меню сайту
Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 1065
» Із них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 1
Провірених: 0
Користувачів: 1060

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Форма входа
Ресурсний центр
Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Психологічна служба
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Відзначаємо подію
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Головна » 2012 » Жовтень » 29 » Тренінг для заступників директорів з НВР
    08:37
    Тренінг для заступників директорів з НВР
    26 жовтня 2012 року на базі Солонянської шкільної лабораторії нових інформаційних технологій відбувся тренінг для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, який підготувала та провела заступник керівника відділу освіти з методичної роботи Грекова І.В.
    На початку учасники тренінгу здійснили реєстрацію на щойно створеному інформаційному ресурсі управлінців навчальних закладів району «Методична вітальня» та здійснили оглядову екскурсію по ньому. По завершенні цієї частини Ірина Вікторівна розпочала власне сам тренінг. До речі, термін «тренінг» походить від англійського - навчати, тренувати. Систематично, коли відбуваються наради, семінари, практикуми та інші заходи для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, Грекова І.В. готує та проводить тренінги. Така форма роботи дозволяє стимулювати учасників на творчість, безпосередність, активність та ініціативність, тому й ми, заступники керівників навчальних закладів із навчально-виховної роботи, намагаємось використовувати під час проведення методичних заходів у своїх колективах.
    Тренінг розпочався із нашого бачення «китів шкільної методичної роботи» - заповнивши відповідні «Протоколи моїх очікувань» та систематизувавши наведені у них дані, ми зазначили по 5 позицій, які визначатимуть рівень нашого задоволення від результатів роботи. Звичайно ж, кожен заступник – індивідуальність, тому перелік позицій у кожного був різний. Проте загальний фон отриманого задоволення від результату можна описати фразою «Стати майстром у своїй справі».
    Задля досягнення позитивного результату ми виконали вправи «Розсип слів», «Кельтське колесо», «Методика Френе». У ході проведення практичної частини виконали роботу над єдиною методичною проблемою, організували роботу методичної ради, самоосвітню роботу педагогів, забезпечили інформаційно-технологічний супровід у діяльності шкільної методичної ради…
    Гарний же настрій учасникам наприкінці тренінгу забезпечила робота з мотиваторами, уміло підібраними Грековою І.В.
    Понад три години роботи промайнули непомітно – так органічно переплелися усі етапи тренінгу. Для досягнення максимально ефективного результату тренінгу Ірина Вікторівна зуміла створити атмосферу відкритості та доброзичливості з відчуттям взаємної поваги та симпатії. Кожен виражав свої почуття, висловлював власні думки. У динамічних групах відбувалося жваве спілкування, живе обговорення, оптимальне вирішення проблеми, спільне відпрацювання рішень.
    На завершення хочу відзначити, що уміле використання тренінгових технологій у навчально-виховному процесі має цілий ряд переваг, серед яких й суттєва, на мій погляд: створення невимушеної обстановки, яка дозволяє навчитися без зайвого хвилювання, у формі спілкування, гри, вправи...
    Переглядів: 398 | Додав: Viktoriya | Теги: кельтське колесо, Тренінг, СШЛНІТ, заступники, френе | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час
    Пошук
    Наші будні
    А чи знаєте Ви, що?... (спортивна тематика)

    В Персии обязательным подарком на свадьбу были шахматы.

    Календар
    «  Жовтень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Архів записів
    Друзі сайту
    Освітній портал Дніпропетровщини













    Copyright MyCorp © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz