Головна | Реєстрація | Вхід | RSS



























Неділя, 16.06.2019, 13:56

Солонянська
середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів
Солонянської районної ради Дніпропетровської області

сайт заступника
директора школи з НВР
Бондар
Вікторії Олександрівни


























































 

Моя Україна -
Єдина Країна
Меню сайту
Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 1065
» Із них
Адміністраторів: 2
Модераторів: 1
Провірених: 0
Користувачів: 1060

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Форма входа
Ресурсний центр
Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Психологічна служба
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота
  • Відзначаємо подію
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Головна » 2013 » Листопад » 20 » Відповіді на тести моніторингу з біології. 10 клас
    12:07
    Відповіді на тести моніторингу з біології. 10 клас

    Оприлюднені правильні відповіді на завдання тестів, які склали учні 10-х класів під час моніторингу якості освіти з біології.


    Увага! Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи.

    Слід читати так:

    Варіант 4

    9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.

    А вільна верхня пелюстка

    Б кількість тичинок

    В дві нижні зрослі пелюстки

    Г дві бічні вільні пелюстки

    1 вітрило

    2 десять

    3 два

    4 весла

    5 човник

    Варіант 10

    16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.

    1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.

    2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.

    3. Яке це має значення для людини?

    Переглядів: 979 | Додав: Elena01 | Теги: біологія, Моніторинг, якість знань, 10 клас, відповіді | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час
    Пошук
    Наші будні
    А чи знаєте Ви, що?... (спортивна тематика)

    Во время спуска с холма давление в коленных чашечках утраивается по сравнению со спокойным состоянием.

    Календар
    «  Листопад 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930
    Архів записів
    Друзі сайту
    Освітній портал Дніпропетровщини













    Copyright MyCorp © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz