Як повідомляє прес-служба Кабміну, розроблення нормативно-правового акта зумовлено необхідністю уведення в загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням посади асистента вчителя. Таку посаду може обіймати особа, яка має педагогічну освіту та пройшла курсову перепідготовку щодо роботи в умовах інклюзії. Основні завдання асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням полягають в адаптації змісту та методів навчання до можливостей і потреб дитини з особливими освітніми потребами та застосування під час уроку системи корекційних заходів, спрямованих на опанування навчального матеріалу. Асистент вчителя має разом з учителем збагачувати навчальну програму та допомагати учням з порушеннями психофізичного розвитку набувати знань, вмінь та навичок, що будуть їм необхідні для повноцінного життя в класі, школі,
... Читати далі »